26. јануар 2014.

Право време за праву љубав

Гледајући недавне креације сапуна мојих омиљених сапунџија, поводом Дана заљубљених, и ја сам добила инспирацију да направим "тематски" сапун.
 
Имам гомилу силиконских модли које махом стоје у запећку. Ово је због тога што  највише волим сапуне изливене у калупу које касније сечем на комаде. Међутим, немам ништа против сапуна изливених у модле. У овом посту можете погледати један који сам раније направила. Пошто ми се залиха силиконских модли у међувремену додатно "обогатила" новим силиконским срцоликим обликом, није ми преостало ништа друго него да засучем рукаве и спроведем идеју у дело.
 
Мени је израда сапуна, када се излива у модлама, лакша у односу на изливање у велики калуп. Осим почетног прерачуна тежине сапунске масе, која вам је потребна да рационално испуните предвиђени број калупа, нема чекања, мућења, или намерног одузимања воде, да се маса идеално стегне како би се играли са обликовањем врхова. Такође, нема ни сечења сапуна на комаде... Али, као што рекох на почетку, све је ствар укуса.
 
Ја сам за овај сапун прво припремила мала срца која сам обојила биљком шикон (можда се сећате да сам га добила својевремено из Јапана, погледајте у овом посту ). Овако готова срца сам уметнула након сипања свеже сапунске масе у већи калуп. Погледајте како је сапун испао:
 
 
Сапун сам направила од мешавине маслиновог, палминог, кокосовог, сунцокретовог и рицинусовог уља. Додала сам мешавину мирисних уља "Зелени бор" и "Алоа" тако да је сапун лепог, освежавајућег мириса.


Сапун сам назвала "True Love" тако се сада и наслов поста уклапа :)

Желим вам леп остатак викенда и срећно сапуњање!

14 коментара:

  1. Aww, what cute little heart soaps, Gordana! The color from the sikon is very dainty, and it's great for the skin, too. I hope to come across some sikon one of these days. I am curious about it.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, shikon is really special. Also perfectly suits with lavender EO and the color is beautiful. I am so happy that had opportunity to try it!

      Избриши
  2. Lovely! Ne obelezavam Dan zaljubljenih iz licnih razloga, ali sam shvatila da cu morati ubuduce da pripremim na vreme neke proizvode. Ovako nikad nemam nesto posebno na lageru. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja nisam neki fan ali toliko su me inspirisale kreacije ostalih sapundzija da nisam odolela! A kad bi drugo isprobala ove silokonske modle :)

      Избриши
  3. Beautiful soaps and so perfect for Valentines!

    ОдговориИзбриши
  4. Nezaobilazan oblik i medju mojim modlama! Svidja mi se ideja da napraviš srce u srcu, baš izgleda cool. I boja šikona je interesantna, liči na alkanet,rekla bih. Odličan izbor za dan ljubavi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maja! ovo su jedni od retkih pokusaja da probam da se izvucem od uobicajenih boja mojih sapuna. Nadam da cu nastaviti I dalje sa bojenjem, i napokon pocnem da koristim onu "nabavku" od letos :)

      Избриши
  5. Aww, I love the little hearts, Gordana! So cute for Valentine's Day. Sounds like a great scent, too.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Jenny! The shape is really cool and the soaps are half weight of my usual bars. Most probably I will try the other color combination in the future.

      Избриши
  6. What pretty soaps Gordana! I really like how the hearts in the middle aren't a blood red, which would've been the norm, but rather a softer, more purpley colour which is so pretty when paired with the beige.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Monica! I also like this color combination, it is so mild and soft!

      Избриши
  7. What a pretty soap Gordana! The fragrance combination sounds wonderful too :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yo también hice corazones...¡Es la época!
      Te quedaron muy bonitos y deben oler deliciosos. Saludos

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...